دکوراسیون در قم

دکوراسیون در قم

دکوراسیون در قم

دکوراسیون در قم

  • ۰
  • ۰

مزایای ویپ یکبار مصرف

معمولاً سیگارهای الکترونیکی را با نام‌های مختلفی می‌شناسند. ازجمله آن‌ها می‌توان به JUULs و ویپهای قلمی اشاره کرد. این گجت پرطرفدار از یک باتری برای گرم کردن مایع مخصوص به یک کویل استفاده می‌کند. مایع گرم شده به شکل بخار خارج می‌شود که معمولاً افراد از آن به‌جای دخانیات مشابه مانند سیگار و قلیان استفاده می‌کنند. البته ضرر استفاده از ویپ از سیگار و قلیان بسیار کمتر است و دلیل اصلی استفاده از آن نیز همین است.

سیگارهای الکترونیک یا ویپ نیز به‌نوبه خود ضررهایی را برای کاربران دارند؛ اما در مقایسه با دیگر دخانیات مشابه استفاده از آن‌ها بسیار توصیه می‌شود. برخی از این سیگارها دارای پورت یو اس پی برای شارژ کردن باطری هستند. هدف اصلی استفاده از این وسیله، ایجاد حس استنشاق دود بدون دود تنباکو است. برخی از سیگارهای الکترونیک بسیار شبیه به قلم هستند. تولیدکنندگان سیگارهای الکترونیکی را به‌عنوان ابزاری برای ترک یا کاهش سیگار به بازار عرضه می‌کنند؛ اما سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) آن‌ها را در زمره محصولات تنباکو طبقه‌بندی می‌کند.

استفاده از ویپ بسیار در بین جوانان محبوبیت دارد. علت اصلی استفاده از آن توسط جوانان ایجاد دود زیاد بعد از استنشاق است. مایع داخل این نوع از سیگار ممکن است شامل اسانس میوه باشد که طعم آن را بسیار بهتر می‌کند.

جویس‌ها دقیقاً چه هستند؟

تا این بخش از مقاله‌ی تفاوت جویس معمولی با سالت، به‌طورکلی به معرفی ویپ یا سیگار الکترونیکی پرداختیم. حال قصد داریم به‌طورکلی به سؤال «جویس چیست؟» پاسخ دهیم.
طعم‌دهنده یا جویس ماده‌ای است که درون ویپ ریخته می‌شود. امروزه در بازار می‌توانید انواع و اقسام جویس‌ها را در طعم‌های مختلفی پیدا کنید. جویس‌ها در انواع نیکوتین دار و بدون نیکوتین به بازار عرضه می‌شوند. اگر سلامتی شما برایتان مهم است می‌توانید از نوع بدون نیکوتین آن استفاده کنید. هر جویس بعد از تبدیل‌شدن به بخار طعم و عطر خاص خود را دارد. اگر قصد شما برای استفاده از ویپ، ترک سیگار است، ویپ‌های دارای مقدار صفر نیکوتین به‌هیچ‌عنوان برای شما مناسب نیست. علت اصلی این موضوع این است که این جویس‌ها حس موردنظر را منتقل نمی‌کنند.

ازجمله اصلی‌ترین موادی که در جویس‌ها به کار رفته است می‌توان به نیکوتین، طعم‌دهنده‌ها، پروپیلن گلیکول، گلیسیرین اشاره کرد. این مواد هرکدام خواص مربوط به خود را دارند که بعد از تبدیل‌شدن به بخار ممکن است عوارض مختلفی را برای بدن به دنبال داشته باشند؛ اما به‌طورکلی ضرر استفاده از ویپ‌ها بسیار کمتر از سیگار است. نکته‌ای که باید در هنگام استفاده از ویپ به آن دقت لازم را داشته باشید، این است که نباید نیکوتین مورداستفاده در ویپ موردنظر شما بیشتر از 3 میلی‌گرم باشد. استفاده بیشتر از این مقدار می‌تواند به شما آسیب وارد کند

  • ۰۲/۱۱/۲۹
  • حسن قواصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی